Jakość i troska o brwi i rzęsy
Jeszcze zanim w sprzedaży pojawiły się pierwsze rozwiązania sygnowane znakiem firmowym Monica Zet, właścicielka firmy sama zmieniała kształt brwi i rzęs swoich klientów. W pewnym momencie okazało się jednak, że znalezienie bezpiecznych, a jednocześnie skutecznych produktów wzmacniających efekty kolejnych zabiegów nie jest proste. Na szczęście tam, gdzie zawodzili inni producenci, z pomocą przyszło wykształcenie chemiczne Moniki Zielińskiej. To właśnie dzięki niemu powstały pierwsze kleje do rzęs oraz inne produkty, z których dziś firma znana jest w wielu miejscach na świecie.
Firmowa oferta, z którą można się zaznajomić, korzystając ze strony https://projectlashes.pl/tag-produktu/monica-zet/, rozwija się zresztą systematycznie. Nowatorskie rozwiązania zwracają na siebie przy tym uwagę nie tylko dlatego, że są ciekawą alternatywą dla tego, co oferował do tej pory rynek. Ich atutem jest równie to, że powstają z myślą o bezpieczeństwie stylistów i ich klientów. Nie są testowane na zwierzętach, są wolne od sztucznych wspomagaczy tak groźnych dla alergików, a przy tym bazują na składnikach pochodzenia organicznego. Natura wie przecież doskonale, co jest bezpieczne i zdrowe.
Monica Zet – najciekawsze rozwiązania
Choć mamy do czynienia z marką stosunkowo nową, już dziś przynajmniej kilka oferowanych przez nią rozwiązań doczekało się statusu kultowych. Tak jest choćby w przypadku biocleanerów – produktów, które z powodzeniem łączą w sobie funkcje klasycznego cleanera, primera zwiększającego przyczepność rzęs oraz przyspieszacza, dzięki któremu można znacząco zredukować czas trwania zabiegu.
Monica Zet to także wysokiej jakości szampony do rzęs przygotowujące je do zabiegu przedłużania oraz kleje skracające czas wiązania. Firma jest też znana jako producent skutecznych akcesoriów do liftingu i stylizacji rzęs na czele z delikatnymi taśmami separacyjnymi, bezpiecznymi przyłbicami ochronnymi dla stylistów oraz żelem kamionkowym, dzięki któremu można wyeliminować nadmierną wilgotność z powietrza. Wiele produktów to rozwiązania znacząco wyprzedzające to, co przygotowują konkurencyjne podmioty. Regularnie analizując ich przydatność, można więc poprawić jakość stylizacji rzęs i brwi, zyskać uznanie dotychczasowych klientów i zwiększyć szansę na pozyskanie nowych.
Materiał partnera.