Więcej...

    Współpraca z Damosferą

    Martyna i Kasia

    Damosfera to nie tylko portal – to społeczność osób z pasją do mody, kultury i sztuki. Nasze treści tworzą wartościowi dziennikarze, a ich zaangażowanie przekłada się na lojalność czytelników. Chcemy zaprosić Państwa do współpracy, która przyniesie korzyści zarówno Państwa marce, jak i naszym odbiorcom.

    Profil demograficzny naszych czytelników to kobiety w wieku 35+, zainteresowane modą, kulturą i sztuką, o wyższym wykształceniu i dużej świadomości estetycznej.

    Damosfera dociera do osób poszukujących unikalnych treści i inspiracji, co sprawia, że idealnie nadaje się do promocji marek z branży lifestyle, modowej i artystycznej.

    Dzięki współpracy z Damosferą zyskają Państwo możliwość zaprezentowania się jako marka bliska kulturze i sztuce. Nasza redakcja dba o wysoką jakość treści, co pozwala wzmocnić pozytywny wizerunek i autentyczność Państwa marki w oczach wymagającej publiczności.

    Nasza społeczność jest zaangażowana i aktywnie uczestniczy w życiu portalu i proponowanych przez nas wydarzeń. Państwa reklama trafi do osób, które szukają wartościowych treści, inspiracji i jakościowych produktów, co zwiększa szansę na ich bezpośrednie zainteresowanie ofertą.

    Publikując na Damosferze, mogą Państwo nie tylko zwiększyć świadomość marki, ale też dotrzeć do nowych klientów zainteresowanych modą, kulturą i sztuką.

    Formy reklamy

    Artykuły sponsorowane: Dedykowany artykuł, który przybliży czytelnikom markę i jej produkty, pozwalając im lepiej poznać Państwa ofertę w kontekście inspiracji i trendów.

    Reklama banerowa: Widoczność na stronie głównej lub przy najchętniej czytanych artykułach, co zwiększy szanse na kliknięcia i kontakt z Państwa marką.

    Wspólne projekty czy eventy online: Organizacja wspólnych wydarzeń, które mogą dodatkowo zaangażować odbiorców i umocnić relację z marką.

    Z kim współpracowaliśmy lub współpracujemy

    – Galeria Apteka Sztuki

    – Goldenmark

    – Tor Służewiec

    – projektanci mody, modystki, projektanci biżuterii,

    – pisarze,

    – malarze,

    – fotograficy.

    Zapraszamy do kontaktu, aby omówić szczegóły i dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Razem możemy stworzyć kampanię, która nie tylko wzbogaci treści naszego portalu, ale także skutecznie wypromuje Państwa markę wśród świadomej i zaangażowanej publiczności.

    W Damosferze oferujemy coś więcej niż standardową reklamę – tworzymy w pełni spersonalizowane kampanie, które opowiadają historię marki i angażują naszych odbiorców. W ramach współpracy możemy przygotować sesję zdjęciową, która podkreśli unikalny charakter Państwa produktów. Zapewniamy kompleksową oprawę wizualną, dbając o każdy szczegół – od stylizacji, przez dobór odpowiednich ubrań i dodatków, aż po fascynatory idealnie dopasowane do biżuterii.

    Przykładem takiej współpracy była realizacja dla marki Goldenmark, gdzie stworzyliśmy kampanię pokazującą piękno ich kolekcji biżuterii, obrazów czy książek a także samego Salonu. Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji, sesja idealnie wpisała się w oczekiwania marki i przyciągnęła uwagę odbiorców.

    Jesteśmy otwarci na Państwa wizję i pomysły – wspólnie możemy stworzyć kampanię, która nie tylko wyróżni się na tle innych, ale przede wszystkim dotrze do odpowiedniej grupy odbiorców, wzmacniając wizerunek marki w segmencie mody i sztuki.

    Damosfera w liczbach

    1. Zorganizowałyśmy 4 edycje Warszawskiego Dnia Kapelusza, w domu Handlowym przy Mysiej 3 i ostatnią na Torze Służewiec. Podczas WDK odbywały się również konkursy na najpiękniejszą stylizację w kapeluszu. Wówczas w wydarzeniach wzięło łącznie ok. 1.500 osób. Około 100 osób łącznie wystartowało w konkursach.
    2. W roku 2018 podjęłyśmy współpracę z Torem Służewiec. Do roku 2022 organizujemy konkurs na najpiękniejszą stylizację w kapeluszu podczas dwóch najważniejszych dni wyścigowych – Gala Derdy i Wielka Warszawska.
    3. Od 2022 roku Magazyn eleganckiej mody wyścigowej i to dzięki nam pojęcie mody wyścigowej zaczyna funkcjonować w przestrzeni publicznej.
    4. Od 2023 roku powierzone nam zostaje tworzenie strefy eleganckiej mody wyścigowej podczas najważniejszych dni wyścigowych – Otwarcie sezonu, IWNA, Gala Derby, Wielka Warszawska. W kwietniu, na konferencji inaugurującej sezon 2023 odbywa się premiera Magazynu oraz organizujemy pokaz kolekcji z magazynu, w której bierze 22 modeli i modelki, 4 stanowiska makijażu, dwa fryzjerskie, 2 fotografów. Na jesieni wydajemy mniejszy, dedykowanym latom 60 Magazyn. W tym też roku bierzemy udział ze strefą eleganckiej mody w Warsaw Jumping.
    5. W 2024 roku ponownie wydajemy Magazyn i powierzane nam jest jeszcze więcej dni, bowiem Otwarcie Sezonu, Women Power Series, Dzień Dyplomacji (dawna IWNA), Gala Derby i Wielka Warszawska. Podczas Gali Derby organizujemy ponownie pokaz mody, w którym bierze udział 16 modeli i modelek, muzyka do pokazu tworzona jest specjalnie dla nas.
    6. W konkursach (14 zorganizowanych konkursów) na Torze wzięło udział ok. 1.700 osób.
    7. Przez strefę w Rotundzie przewinęło się minimum ok. 100.000 osób.
    8. Strefę budowałyśmy również dzięki naszym wystawcom, których podczas wszystkich eventów było ok. 180.
    9. Sponsorów, który ufundowali nagrody dla uczestników było ok. 210.
    10. Liczba osób zatrudnionych przy obsłudze wydarzenia (fotografowie, obsługa rejestracji etc.) to ok. 120 osób
    11. Facebook – 16.218 obserwujących
    12. Instagram – 6.865 followersów
    13. Baza subskrybentów newslettera – 1.734
    14. Od 2023 roku bierzemy udział w najważniejszym wydarzeniu towarzysko – modowym na świecie – Royal Ascot.
    15. W 2023 roku dyrektor Toru Służewiec wręczył nam wyróżnienie specjalne za konsekwentne od lat budowanie wizerunku Toru Służewiec.
    Dołączcie do nas w tej wyjątkowej podróży!

    Martyna i Kasia

    Napisz do nas na adres: [email protected] lub zadzwoń: 600 409 613