"Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie". Odsłona II

"Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie". Odsłona II
Kampania na ulicach, fot. Natalia Poniatowska 

W nawiązaniu do artykułu: "Chcę dodawać kobiecie skrzydeł, zadbać o jej własne samopoczucie" kilka słów o kolejnych krokach kampanii „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie”.

Jak już wspominałam w poprzednim artykule, kampania społeczna: „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” ma na celu uświadamianie kobiet, jak ważna jest dla nas samych samoakceptacja, a niestety częściej jej brak, ma wpływ na nasze otoczenie, nasze życie i relacje. Obiecywałam kolejne kroki i to wszystko się dzieje.

W kwietniu zaprosiliśmy kolejne ambasadorki, które będziemy prezentowali na profilach kampanii w social mediach od 20 maja. Zaproszone kobiety doskonale wiedzą, czym jest samoakceptacja, co więcej chcą wspierać inne panie w drodze do zmiany postrzegania siebie. Niesamowita energia, wiedza, ambicje i chęć pomagania, to wspólne cechy, które charakteryzują wszystkie ambasadorki. W kampanii mamy obecnie 35 kobiet, takich, które stały się jej twarzami, ambasadorkami w mediach, w swoim otoczeniu. Jednak to nie wszystko, ponieważ stale zapisują się do nas kolejne panie z całej Polski, którym bliska jest idea kampanii i które chcą ją wspierać. To właśnie dla nich zaplanowaliśmy najbliższe wydarzenie 19 maja w Warszawie. Czas, aby hasło „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” zostało powiedziane głośno, przez dużą grupę, społeczność kobiet, zebranych w jednym miejscu.

Już 19 maja pod nazwą „NOWY DZIEŃ KOBIET” w Warszawie w Fabryce Norblina odbędzie się konferencja dla kobiet. To czas dedykowany kobietom, wspierający ich rozwój, samoakceptację, wiedzę i tolerancję wobec odmienności. No właśnie, bo czym jest odmienność? Czy bycie nieco większą, starszą lub niepełnosprawną to inność? Stąd dzień, w którym wszystko skierowane będzie do kobiet i tworzone z myślą o nich. Ogromna grupa gości blisko 300 osób, panele ekspertów psychologów, psychoterapeutów, seksuologów, czy trenerów biznesu, reprezentujących m.in. Stowarzyszenie Niebieska Linia, Instytut Psychoterapii i Terapii Seksuologicznej. Wystąpią tak znane nazwiska, jak: Ameera Anna Ibrahim – psycholog, seksuolog, Agata Stola – psychoterapeutka, seksuolożka, dr n. med. Robert Kowalczyk – psycholog, seksuolog kliniczny, Lidia Wójcik oraz Kamila Bogucka współautorki projektu „Ogarnij Hashimoto”, dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Ewelina Kamińska – naukowiec, genetyk oraz Luis Alarcon Arias – psycholog, superwizor psychoterapii PTP, specjalista psychoterapii uzależnień. Dodatkowo panel dyskusyjny z naszymi ambasadorkami o byciu dobrą dla siebie.

Do akcji dołącza się Szymon Chwalisz – artysta, który szykuje specjalny w ramach kampanii projekt graficzny związany z kampanią. Całą konferencję poprowadzi Bartosz Jędrzejak – dziennikarz.

"Pragnę jasno podkreślić, że jestem daleka od organizacji konferencji tylko dla kobiet. Ma to być dzień, w którym wszystko będzie pro kobiece, w tym wydaniu. W kolejnych krokach panujemy rozbudować kampanie, włączając jakże zainteresowane środowisko męskie. Mamy wokół siebie wielu cudownych mężczyzn wspierających, bez których to wszystko, w tym nasze spotkanie, nie mogłoby się odbyć. Z tego miejsca za to wszystko panom bardzo dziękuję. Dziękuje też wszystkim ambasadorkom, bliskim mi kobietom i tym nieznanym, które wspierają nasze działania
i kibicują. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w projekt za to, że dostrzegają szczere intencje, za nieocenione zaangażowanie non profit wszystkim ekspertom.

Drodzy Państwo, współtworzymy coś wielkiego, prosto z naszych serc. Za co mówię Wam krótkie, ale znaczące bardzo wiele – DZIĘKUJĘ!" - mówi Marta Banaszek, projektantka.