Więcej...

    Kampania społeczna: „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie”

    Celem kampanii jest wsparcie kobiet w tym, aby najważniejsza była dla nich akceptacja samej siebie i życie ze sobą w zgodzie. Kobiet, wśród których każda jest inna i każda chce być sobą, taką, jaka jest.

    ***

    Poprzez kampanię chcemy dodać sił kobietom i powiedzieć by skupiały się w pierwszej kolejności na sobie i swoim własnym szczęściu, tak, aby słowo „samoakceptacja” nie było tylko pisanym sloganem.

    Mam potrzebę pomagania innym, dlatego za cel nadrzędny mojej działalności stawiam uświadamianie kobiet. Zdawanie im sprawy jak wiele zależy od nich samych i ich własnego postrzegania – samych siebie i przez innych” – mówi twórczyni kampanii – Marta Banaszek.

    Do partnerstwa w organizacji NOWEGO DNIA KOBIET Marta Banaszek zaprosiła firmy, którym bliska jest idea wspierania kobiet w ich samoświadomości, samoakceptacji, samozadowoleniu.

    Decydując się na partnerstwo kampanii „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” oraz dedykowanemu jej NOWEMU DNIU KOBIET, firmy zdecydowały się wesprzeć ważny cel, a tym samym dołączyć do grona partnerów oraz osób, którym komfort życia kobiet i ich rozwoju nie jest obojętny.

    ***

    Od tej pory razem rozwijać będziemy kampanię społeczną, budując świadomość problemu jakim jest brak samoakceptacji wśród kobiet, dotykająca je krytyka, hejt czy przemoc psychiczna. To tematy, które nie są obce Partnerom, dlatego wsparcie działań Marty Banaszek i jej kampanii społecznej są naturalną współpracą i dlatego razem tworzymy NOWY DZIEŃ KOBIET.

    Wydarzenie odbędzie się 19 maja w Fabryce Norblina w Warszawie. W skład wydarzenia wejdą:

    – poszerzające wiedzę i samoświadomość spotkania z ekspertami: Stowarzyszenia Niebieska Linia: Luis Alarcon Arias – terapeuta, superwizor TSR, Instytut psychoterapii i terapii seksuologicznej: Agata Stola – psychoterapeutka, seksuolożka oraz dr n. med. Robert Kowalczyk – psycholog, seksuolog kliniczny, współautorki projektu „Ogarnij Hashimoto”: Lidia Wójcik  – dyplomowany life coach oraz Kamila Bogucka – dyplomowany trener oraz life coach, Ameera Anna Ibrahim – psycholog, seksuolog, kobiety w nauce: dr hab. Barbara Gorgoń Mróz – dr nauk ekonomicznych, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Ewelina Kamińska – naukowczyni, genetyczka, ekspert Forbes. Dodatkowo zaplanowany jest panel z ambasadorkami kampanii, które opowiedzą, czym dla nich jest samoakceptacja.

    Zapraszamy: https://martabanaszek.pl/konferencja-rejestracja/

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!

    Akceptuję Politykę prywatności / RODO i Regulamin serwisu

    Proszę podać swoje imię tutaj



    Inne w kategorii

    PARTNERZY